Pilates

El mètode Pilates ofereix molts beneficis gràcies als exercicis que combinen els estiraments, la tonificació, la contracció i el manteniment de la postura per a proporcionar suport al sistema esquelètic.

El Pilates està enfocat a enfortir el centre, estirar i flexibilitzar la columna i augmentar el to muscular. Es tracta d'una activitat recomanada a tothom: gent jove, persones grans, embarassades, esportistes...

"Amb 10 sessions et sentiràs millor, amb 20 et veuràs millor i amb 30 tindràs un cos nou" Josep Pilates

Desprès d'unes sessions de Pilates ja començaràs a notar la diferència, tant al cos com a nivell mental, i experimentaràs moltes millores:

  • Milloraràs la teva postura i l'alineació del teu cos
  • Alleujaràs o evitaràs mals d'esquena
  • Tonificaràs la teva musculatura i això t'ajudarà a tractar i prevenir lesions

Si encara no has provat una sessió de Pilates, sol·licita ara una sessió de prova. Envia un email a info@tenisllafranc.cat

Prova el mètode Pilates, el teu cos i la teva ment t'ho agrairan!

Manteniment

Sessions per millorar el nostre estat físic i mental.

Combinació de tècniques amb l'objectiu de tonificar, enfortir i flexibilitzar el nostre cos a l'hora que ens desestressem i ens carreguem d'energia. Es realitzen en grup i la música és fonamental per desenvolupar l'activitat. Es treballa tot, però sense excessos.

S'ofereixen diferents nivells d'intensitat: suau i mig. Dins d'un mateix grup els alumnes poden adaptar la intensitat del treball a les seves condicions particulars.

Classes particulars

Adreçat a persones interessades en millorar la seva forma física en general o de manera específica i que vulguin treballar pel seu compte.

Se'ls hi elaborarà un programa personalitzat que pot combinar el treball a les màquines amb exercicis gimnàstics i que s'anirà revisant en funció de l'evolució de l'alumne/a.

Recomanat a aquells/es que vulguin incrementar el seu rendiment en altres activitats esportives (tennis, pàdel, etc.).


PER MÉS INFORMACIÓ PODEU CONTACTAR AMB: OLGA MIAS 665-254-742