CT LLAFRANC ACADEMY
Programa de duració anual, en el que preparem als nostres alumnes, treballem amb grups reduïts amb un programa integral a on s’inclou la nostra atenció personalitzada, preparació física especialitzada, vídeo anàlisi, informes trimestrals i el nostre segell personal: acompanyament a partits.
Els diferents programes ANUALS de la CTLL Academy:
WARRIORS: per nens i nenes de pre competició a on l’objectiu es dotar-los de valors com a jugadors que els serveixin per la competició i per la vida general, valors basats en la companyonia i el respecte. Entrenaments setmanals.
PROMISES: pensat per a jugadors i jugadores juvenils que ja disputen competicions nacionals i algun torneig internacional. Grups super reduïts, freqüència dels entrenaments segons criteri del director esportiu. Calendari de competicions individualitzat.
PRO: per a jugadors i jugadores que vulguin convertir-se en jugadors professionals o que vulguin optar a rebre una beca per estudiar a Estats Units. Programa amb entrenaments intensius de tot el dia i calendari individualitzats i acompanyament a tornejos.
En tots els programes es pot incloure l’allotjament, serveis extres i activitats complementàries i donen dret a fer ús il.limitat de les nostres instal.lacions.
Mai vaig arribar a gaudir del Tennis de petita, per mi anar a entrenar era com un càstig. El CT LLAFRANC m’ha ensenyat a estimar aquest esport, a descobrir sentiments que fa uns mesos creia que mai no arribaria a experimentar. Felicitat, maduresa i valors per la vida es el que m’està donant aquesta meravella de Club, juntament amb la millor preparació per enfrontar-me a la meva carrera professional en el tennis de competició.
DEMANA INFORMACIÓ DETALLADA SOBRE ELS NOSTRES PROGRAMES ANUALS TEL. 972 30 23 08 – WHATSAPP 630 154 005 escola@tenisllafranc.cat